Albert Heijn aan het Marsmanplein in Haarlem-Noord is inmiddels beter bekend als AH Bouwens. Deze franchise Albert Heijn wordt al dertig jaar gerund door Han Bouwens uit Spaarndam. Die ook in dit dorp een AH heeft. Na een langdurig gesloten parkeergarage, wat uiteindelijk drie jaar duurde, is die nu weer helemaal geopend voor winkelend publiek. En dat moest natuurlijk gevierd worden! Maar er zijn meer redenen waarom het leuk boodschappen doen is bij AH Bouwens.

1. Enveloppen actie

Tijdens de ‘feestweek’ om de parkeergarage te vieren werden er twee weken lang leuke prijzen weggegeven. Bij 15 euro aan boodschappen mocht de klant een envelop trekken, waarbij er altijd prijs was. Klanten gingen naar huis met een pak speculaas of met één van de hoofdprijzen die beschikbaar werden gesteld door de winkeliers van het plein. Dát is nog eens fijn boodschappen doen, helemaal in deze tijden. AH Bouwens organiseert vaak leuke activiteiten. Dat maakt het net iets aangenamer om boodschappen te doen.

2. Zelfscan en Scan&Go

Naast de geopende parkeergarage heeft deze Albert Heijn nu ook een zelfscan en Scan&Go. Met de Scan&Go kan je zelf scannen met de handscanner of mobiel. Je kunt ook al je boodschappen scannen bij de betaalpaal en daar afrekenen. Bij de zelfscan met de handscanner kan je de producten al tijdens het boodschappen doen in je tas stoppen, je betaalt dan bij de betaalpaal. Nooit meer wachten bij de rij in de kassa, maar gewoon zelf je eigen boodschappen afrekenen, ideaal. 

3. Winkelwagen wasserette


Hygiëne is heel erg belangrijk nu. Iedereen wil boodschappen doen met een schone winkelwagen. Maar al die spuitbussen en papierrollen die vaak gebruikt worden zijn helemaal niet zo hygiënisch. Maar ook daar heeft AH Bouwens iets op bedacht; de winkelwagen wasserette. Een winkelwagen wasserette? Ja je leest het goed. Je zet de winkelkar in de wasserette en zwaait over de knoppen, je hoeft ze zelfs niet aan te raken. De kar wordt schoongemaakt en je bent klaar om veilig boodschappen te doen. Wil je zien hoe dit werkt? Het wordt uitgelegd in deze video.

Heropeningsvideo

Bekijk HIER de heropeningsvideo.

4. Niet zomaar een Albert Heijn

De klant verdient de allerbeste service, dat is het motto van AH Bouwens. Bij deze Albert Heijns (Spaarndam en Marsmanplein) staat de klant echt centraal en is er veel persoonlijke aandacht. Wanneer je binnenkomt word je vriendelijk begroet door één van de medewerkers die bij de ingang staat. Bij de groente is altijd een groenteboer aan het werk en hetzelfde geldt voor de brood- en vleesafdeling. Er is altijd iemand aanwezig om jouw vragen te beantwoorden en je te helpen als je een product niet kunt vinden. Ook de werknemers uit de winkel zeggen je graag gedag. Boodschappen doen is hier gewoon gezellig. Het is niet zomaar een Albert Heijn en dat zie je terug in deze video.

Volg jij Velsen City Blog al op Instagram en/of Facebook of YouTube

Write A Comment